28.03.2010

Yoga Moga


Evet neden yogadan bu blogda hiç bahsetmiyor oluşum beni sonunda bu postu atmaya itti. Buna ilham olan Gisele Bundchen ve Vogue'a binlerce teşekkürler. Yukarıda gördüğünüz Gisele'in vogue amerika nisan sayısı için bir editorial kapağı, ismi mother earth röportaj...güzel.. averaj..bakmak isterseniz burada.

Kendisi yukarıda yogadaki dansçı pozunu(natarajasana) icra ediyor kendi yorumuyla, ama biraz bacak fazla yukarda mı ne, siz olsanız neresini düzeltirdiniz. Bence aslında düzeltilemeyecek kadar güzel. Evet neyse konumuza gelelim, buraya neden daha önce yazmadım inanın bilmiyorum (belki de farklı alter egolarımı birbirine karıştırmaktan hoşlanmıyorum:P) ama ben cihangiryoga'da yoga dersi vermeye başladım, sonunda aylar süren eğitimin ilk ayağı bitti. Başlangıç seviyesi 1 saat. Perşembeleri 21:30'da, 2 haftada bir. Mesela bu perşembe var ve kesinlikle 1 nisan şakası değil. Detaylar için bu adres.

Hiç yorum yok: