27.10.2009

Turuncu Porsche


Neden bilmiyorum ehliyetim de yok araba kullanmayı da hiç bilmem ama turuncu Porsche'ların yeri ben de ayrı. Belki de hayatımın belli evrelerinde çok alakasız yerlerde bu imajla karşılaştığım içindir. Darjeeling Limited filminde karşıma çıkması daha sonra bir çok imajda görüp mantıksız bir şekilde özdeşleştiğim bir obje kendisi. Ki turuncu da en sevmediğim renklerden biridir, ama Porsche ile bir araya gelince karşı konulmaz bir çekim oluyor bende. Ama sadece turuncu olursa ve söylememe gerek var mı bilmiyorum ama vintage olursa. Psikanalitik bir yaklaşımla bunlar sembolik olarak ne demek acaba? Freud okursam anlayacağım. Şimdilik sadece Get Carter filminin OST'sini dinleyerek biraz Michael Caine'cilik oynayabilirim.

1 yorum:

Pegjok Polar dedi ki...

gecen hafta nişantaşı citys in otoparkında gordum bu arabayı