25.06.2009

Trend Kokusu: Sakal



Evet çevremizde gördüğümüz sakal modası sonunda ayakkabılara da sıçradı. Buna girmeden önce başka bir trendi deşmek istedim bir an; Amerika ve Avrupa sakallı genç erkeklerle dolmuş iken henüz Türkiye'de yeni yeni gelişen bir trend bu. Çember sakal değil bahsettiğimiz, bu pis uzun sakal yani bir nevi benim tabirimle acidjesus sakalı, ben de beğeniyorum ve erkekleri sakal bırakmaya teşvik etmek istiyorum bu post ile.

Neyse konumuza geri dönelim. Evet Adidas -Y3 birlikteliğin bir kötü tohumu şu an satışta. Hijiri modeli bu ayakkabıdaki siluet belki de gerçekten İsa olabilir. Çünkü Hijiri japoncada kutsal adam anlamına geliyormuş. Bu trendin dünyanın sonunun yaklaşması ve kurtarıcı mesihin geri geleceği beklentisi ile bir ilgisi olabilir mi?



Hiçbir fikrim yok. Tek fikrim bu ayakabbıyı almak istediğim.

Foto: Style Bubble

Hiç yorum yok: