11.07.2008

Wardrobe Remix



Web 2.o'ın her alan gibi moda dünyasını da kasıp kavurduğu bu günlerde, sosyal medyanın ve kişisel dışavurumculuğun yansımalarını bir çok internet aracından görebiliyoruz.

Bunlardan biri de flickr ve oradaki ilginç gruplardan biri olan wardrobe remix...

Bu gruba üye olanlar her gün kendi giydikleri kıyafetleri çekiyorlar ve flickr grubuna gönderiyorlar, herkes birbirinin giydikleri ile ilgili yorum yapıyor. isteyen her dışavurumcu moda narsisisti üye olup bu oluşumda yer alabiliyor.. Ben yapar mıyım bilmiyorum bazen web 2.o beni yoruyor ve twittera mı bloggera mı flickra mı yetişmeliyim derken kendimi kanapemde bulabiliyorum..

Moda etiketli bu sosyal medyanın gücü artık kitaplara da konu oldu, Korero Books tarafından yayınlanan What I Wore Today: Online Fashion Narcissism from Beijing to Berlin kitabını da konu ile ilgili farklı görüş açılarından haberdar olmak adına ÇOK yararlı görüyorum. henüz edinmedim ama wishlistlere eklensinciyim...Online narsist aktiviteler, hayat da zaten bundan ibaret değil mi?

Hiç yorum yok: